dapur saya

Dari Dapur Saya Kepada Anda

My photo
A newbie to culinary arts business but will definitely serve you the best from my kitchen :)

APA ADA DI DAPUR SAYA

Kami menerima tempahan utk majlis seperti:

1)
Pertunangan,
2) Perkahwinan,
3) Hari lahir
4) Hari Ibu & Bapa
5) Majlis keraian kecil & besar
dan lain2


Kami sedia membantu anda dengan menyediakan gift berbentuk coklat dengan harga yg berpatutan.

Happy Shopping!

KELAS MEMBUAT COKLAT DAN MUFFIN

Nak sertai Kelas Membuat Coklat dan Muffin Dapur Saya? Klik di sini sekarang! [Under Construction]

PENGHANTARAN

Buat masa ini Dapur Saya hanya mengambil tempahan utk negeri berikut sahaja dan kos penghantaran adalah seperti berikut:

1. SELANGOR
Kawasan Klang dan Shah Alam, RM10 utk sekali penghantaran.

2. KUALA LUMPUR
Penambahan RM20 untuk seluruh kawasan Kuala Lumpur.

3. MELAKA
PERCUMA utk kawasan Alor Gajah.
Penambahan RM20 bagi kawasan lain.

**TIADA kos penghantaran bagi pembeli yg mengambil sendiri tempahan di tempat kami (Port Klang).

PERTANYAAN DAN TEMPAHAN

Pertanyaan dan tempahan boleh di buat melalui:
1. Email : dari.dapur.saya@gmail.com
2. SMS : 017-2811952

*SMS only, no call will entertain*

PEMBAYARAN

1. RM100 diperlukan bagi tempahan melebih 100 pieces.

2. Baki bayaran boleh dibuat :

1) Semasa penghantaran coklat / muffin ke rumah anda
2) Bank in ke account
[full payment needed before we deliver your goods.]

*No.Akaun hanya akan diberikan kepada serious buyer sahaja*

FOLLOWERS

Chocolate Di Dapur Saya

Chocolate Di Dapur Saya

Eat Me Rectangular

Eat Me Rectangular

Eat Me Love

Eat Me Love

Choc In Box (XL)

Choc In Box (XL)

Choc In Box (M ,L)

Choc In Box (M ,L)

Choc In Box (S)

Choc In Box (S)

Shape My Day

Shape My Day

Chocostick

Chocostick
Powered by Blogger.